Jak zbudować dobrą markę? Ufać danym czy podążać za własną intuicją? O tym, jak krok po kroku dążyć do wypracowania wyrazistej marki, rozmawiamy z Pawłem Tkaczykiem, strategiem, właścicielem agencji MIDEA i autorem książek.
Frank Sinatra w swoim przeboju śpiewał o Nowym Jorku: „Jeśli uda mi się tutaj, uda mi się wszędzie (If I can make it there, I'll make it anywhere)”. Wielkie Jabłko to miasto marzeń, które przyciąga pracowników nie tylko z całych Stanów Zjednoczonych, lecz wręcz z całego świata. O tym, jak w praktyce wygląda poszukiwanie pracy i rozwój kariery w Nowym Jorku, rozmawialiśmy z Magdaleną Muszyńską-Chafitz, nowojorczanką od siedmiu lat. Magda jest absolwentką SGH, która po kilkunastu latach pracy w polskich i nowojorskich korporacjach, zamieniła swoją pasję – pisanie o Nowym Jorku na blogu LittleTownShoes.com – we własny biznes.
O blaskach i cieniach pracy naukowej w dziedzinie ekonomii Dorota Sierakowska rozmawiała z Jakubem Growcem, profesorem nadzwyczajnym w Szkole Głównej Handlowej i doradcą ekonomicznym w Narodowym Banku Polskim.
O tym, jak funkcjonuje w Polsce rynek funduszy typu seed i venture capital, a także o tym, jak zdobyć finansowanie na rozwój własnego biznesu we wczesnej fazie rozwoju, Dorota Sierakowska rozmawiała z Piotrem Sławskim, wieloletnim zarządzającym funduszami tego typu.